Tuesday 17 January 2017

TDC BootCamp (Geng Diet TDC)

Selamat petang!

Hari ni mood nak share keseronokan Geng Diet The Diamond Circle (Geng Diet TDC) berBootcamp pada 8 Januari 2017 yang lalu yan bertempat di Tama Rimba Bukit Kiara, Taman Tun Dr.Ismail.

Haaa..kalau sesetengah orang dengar je istilah bootcamp ni..mesti da goosebumps dah kan..kecut perut pon ye..sebab ingat mesti segala aktiviti dia extreme betul tak?

TET!! Salah tu.  Bootcamp yang di anjurkan oleh team The Diamond Circle ni lebih kepada aktiviti bersenam beramai-ramai tetapi dengan tunjuk ajar dari fitness coach yang mempunyai pengalaman dan ilmu dalam bidang ni.


Coach kami, Coach Farazul Ramli bukan lah asing untuk Yana. Yana dah pernah mengikuti bootcamp yang sama sekitar 2 tahun lepas..masa mula-mula berjinak ke arah cara hidup yang lebih sihat dan serius dalam menurunkan berat badan kepada berat yang lebih ideal.


Bagi sesi pertama tahun ini..kita kira macam introduction phase. Tak terlalu heavy..dan tak terlalu ringan. Aktiviti senaman adalah lebih kepada aktiviti berkumpulan, kickboxing style & sharing session mengenai cara pemakanan yang sihat. Ok..jom enjoy tengok aktiviti kami yang sempat di rakam oleh Coach kami.








Best ke best??? Haaa..meriah kan?? InsyaAllah akan ada sesi-sesi yang lain juga di masa akan datang. Boley follow instagram @yana_mokhtar for more updates ataupon ig coach sendiri @farazulramli untuk sesi training yang ada.


P/s: nak share gambar yana 2 tahun lepas & sekarang. 😍😍😍



Alhamdulillah banyak beza. Selain senaman, yana memang konsisten pakai Premium Beautiful & amalkan set kurus bajet & Shake Me untuk kawal pemakanan. Kalau nak details lebih banyak..boleh pm/message yana 019-3899315 .

Till then.

Be Inspired By,

Yana Mokhtar.

Premium Beautiful Expert.
Finalist Shake & Shape Me Challenge
Be First to Post Comment !
Post a Comment