Wednesday 15 February 2017

Cozuma CC Cream: 10 kelebihan dalam 1 tiub

Yana sebenarnya teruja dengan COZUMA CC Cream sebab selalunya kulit yana susah nak in dengan sebarangan product dan biasanye kene pakai trial dulu untuk pastikan dia ok. 

Tapi yang ni..sekali pakai trus ok. Bila check packaging, barulah perasan yang COZUMA CC Cream ni product korea. Product korea ni memang terkenal bagus & berkualiti. Ok, yana nak share 10 kebaikan COZUMA CC Cream dalam hanya 1 tiub.


1. Bedak solekan & pembetulan kulit asas. COZUMA CC Cream menghaluskan warna dan tekstur kulit yang tidak sekata. Mengekalkan solekan agar tahan lama. Tidak mengelups dan tiada kesan bercapuk.

2. Pelembapan & penghidratan yang berpanjangan. Mengandungi Ekstrak Aloe Vera, COZUMA CC Cream memberikan pelembapan dan penghidratan yang berpanjangan agar kulit menjadi lembap dan lembut.

3. Menyembunyikan cela. COZUMA CC Cream memudarkan ketidaksempurnaan kulit, kesan parut jerawat, lingkaran hitam dan pigmentasi

4. Kulit cerah & bersinar. Ekstrak Licorie dan Vitamin C berkesan mencegah pembentukan melanin dan juga pada waktu yang samam memerangi pigmentasi. Ia juga membantu memudarkan kulit gelap serta menjadikan kulit semakin cerah berseri.
  
5. Perlindungan UV yang optimum. Dengan SPF 30 PA+++, ia memberikan perlindungan menyeluruh daripada sinar UVA dan UBV.

6. Wajah berseri. Wajah berseri semulajadi dari dalaman tanpa rasa kurang selesa akibat pemakaian mekap yang tebal.

7. Kulit wajah lebih halus. COZUMA CC Cream berkesan merapatkan, menghaluskan liang-liang roma kulit yang besar dan memantapkan keanjalan kulit dengan Minyak Beras Germa dan Minyak Buah Zaitun.

8. Anti-radang & Anti-oksidan. Bahan-bahan semulajadi yang terdapat dalam COZUMA CC Cream seperti Ekstrak Bunga MArigold, Ekstrak Rosemary dan Ekstrak Manggis membantu melegakan juga menyembuhkan serta melindungi kulit sensitif.

9. Kawalan kulit berminyakCOZUMA CC Cream berkesan untuk mengurangkan 'Oily-Look' pada wajah. Ia bertindak seperti span yang menyerap sebum yang berlebihan dan dengan serta-merta menghapuskan rupa berkilat. COZUMA CC Cream juga membantu kulit supaya tidak berminyak dan berasa segar sepanjang masa.

10. Kedutan & garis halus. Khusus untuk mementingkan kejelitaan dan untuk wajah yang kelihatan muda, COZUMA CC Cream mengandungi Ekstrak Akar Rhatany yang membantu membaiki dan membina semula serat elastin kulit. Selain membantu mengurangkan kedutan dan garis halus, COZUMA CC Cream juga menganjalkan kulit muka kita.


Be Inspired,

Yana Mokhtar

Finalist Shake & Shape Me
Premium Beautiful Expert

Be First to Post Comment !
Post a Comment