Thursday 10 August 2017

Herba Maharani untuk Kecantikan Dalaman Wanita

Hi semua. Selamat petang.

Hari ini, yana nak kongsikan keunikan Herba Maharani.


Apa itu Herba Maharani?


Herba Maharani atau lebih dikenali dengan nama Beijing Te Zhi Bai Feng Wan adalah herba yang diformulasi dari resipi traditional Bai Feng Wan pada masa Dinasti Ming di China. Herba Maharani ini dihasilkan oleh farmasi diraja khas untuk kegunaan Maharani untuk mengekalkan keremajaan, kecantikan, melewatkan penuaan dan juga untuk menjaga kesihatan dalaman & luaran.


Namun begitu, Herba Maharani yang terkini dihasilkan melalui teknologi terkini dan ia bersifat lebih halus, lembut, rasa wangi dan tulen. Gabungan pelbagai herba dan bahan yang berharga dalam Herba Maharani berkesan dalam menambahkan tenaga dan darah, malah ia juga membantu menyelaras kitaran haid wanita.


Siapa yang perlu amalkan makan Herba Maharani?

Herba Maharani telah diamalkan secara meluas di kalangan wanita di malaysia. Dari anak dara hinggalah yang telah mengalami putus haid (Menopause). 


Ada lebih dari 20 kelebihan mengamalkan Herba Maharani:







Berkesankah?

Belum cuba belum tahu. Setiap pemakanan mengambil masa untuk kita lihat sendiri keberkesanannya. Ini adalah antara rawatan alternative dan pengambilan secara konsisten InsyaAllah mampu merawat dan mengurangkan masalah yang anda hadapi. 


Berikut antara testimoni client yang mengamalkan pengambilan Herba Maharani:









Sekiranya anda berminat ingin mencuba, Herba Maharani ini hanya berharga RM98/kotak (postage RM5/semenanjung Malaysia @ RM10/Sabah 7 Sarawak).


Boleh hubungi yana di 019-3899315 atau klik Fast Whatsapp link ini 

Be First to Post Comment !
Post a Comment